Thursday, April 26, 2012

startled.

pejam celik pejam celik, dah ari khamis pun.. 26/4/2012
pejam celik jgk da nk masuk bulan Mei pon dah.
pejam celik lagi, arghhh cuti ku hampir di penghujung da.
pengisian ? KOSONG
pengertian ? KOSONG
wasted !
kerja-kerja yang patut aku buat dan yang patut aku selesaikan semua tertangguh -.-'
what happen to me ? semakin hari semakin malas.
mane pegi semangat yang dulu ? duhhh.
boleh dikatakan aku ingat setiap masa perkara yang patut aku buat, tapi sekadar ingat je buatnye tak.
hope and wait or act and attain ? 
supposed act and attain first, hope and wait will be follow later, tapi da terbalik.
this current situation really terrible and horrible
with my attitude, everything was disaster. it's like there is a bad shadow always prevent me -.-
sssshhhhhooohhhh ! i want a new life, new air, new condition. please let me be the most enthusiastic person.
cakap pon tak guna kalu action tak ada. so aku kene pk la kan ? urmm.
hurmm ingatkan nak settlekan kerja-kerja yang patut aku buat esok tp banyak betul yang menghalang, at last mmg betul-betul jadi kerja last minute. ready untuk berpeluh jela pasni -.-
tomorrow will be a hectic day until end of this week or maybe until end of this year.
segala aktiviti dah ditentukan dan aku hanya perlu ikut mengikut masa yang telah ditetapkan. tiada bantahan, tiada alasan. hurm. 



p/s : i love myself and i forgive myself, i am a better person today and even better tomorrow. insyaallah.

No comments:

Post a Comment