Saturday, December 31, 2011

Last Friday 2011



 lame da xbela kucing, now aku da de sekor kuceng ! ade jgk tempat aku nk ckp2 even die xleh nk reply dlm bahasa melayu, hahaha reduce jugak stress kadang2 !
name kuceng aku MERI, dri baka... baka ape eh? consider baka kampung jela sbb kalu tgk mcm kuceng kampung je tp versi ekor kembang haha
arini die dpt anak 3 ekor.. sume ikut ghoman eh. hehe
xtau la jntan o betine sbb xcheck lg. hehe
beranak 30 december 2011, last friday of 2011 around 10.30am
pg tu aku bgn, tgk kuceng ni mcm da gelisah, mulut die bising giler pg tuh
after aku bukak je sangkar, die terus lari kt sarang die yg aku wat khas tuk die beranak.. hehe
then proses beranak pon berjalan lancar. keke

hurmm arini jgk cam dpt hidayah *ceh -__-"
hehe hidayah untuk berubah, yela before ni hangat2 taik ayam je..
perubahan ke arah yang lebih baik.. hehe bkn pe, ckp je mmg senang nk lontar tp buatnye lom tentu sungguh2 an. hehe but i try my best.
actually nk new year da kot.. at least nk jgk jd org baru, bukan nk jd orang lain tp jd seorang yang ke arah yang positive. hehe
tahun 2012 ni, aku xnk berazam yang pelik2 mcm tahun2 sudah.. haha tahun 2012 ni aku just nk jd yang terbaik je tuk semua orang, tu je.. pape pun aku kene lebih berusaha.
doakan aku ye.

hopefully, tahun baru ni.. ade something yang interesting la. something yang lg better then yesterday !


p/s : bersungguh2!! huh ! huh! =)

No comments:

Post a Comment