Friday, January 6, 2012

just smile


minggu ni mmg seronok betul !
terasa ketenangan di jiwa. huhu yela sebab ade quality time with my parent and her
aritu, bawak mak & ayah jalan2 sekitar mlake.. just nk hiburkan hati diorg, yela aritu aku da jnji nk bawak jln2 so, aku bawak la jln2 + shopping + makan2.
huhu.. sgt2 merindui mereka.. yela aku yg dok dekat ni pon jrang2 balik -___-
then, smalam balik mah syg plak.. huhu
masuk kebun, lepak2 tgk ombak rindu ngan mama and gurau2 ngan adik.. huhuhu
kan best ari2 senyum camni, rase macam xde langsung masalah padahal masalah bertimbun2 da.
xpe la, i just hv to be positive for all condition
manusia, mmg xkn dapat lari dr masalah whether big or small matter
ermm... skang nk da de tnggungjwb baru.. membesarkan anak2 kucing yg baru lahir *mcm besar an anak org plak an.. haha
so excited. huhu
last tuesday dpt brite buruk, tp aku malas da nk ingt.. sbb aku mmg da agak.. oke. past is past
kebahagiaan.. kebahagiaan.. kekal la kau pada aku ni. 
just pray for happiness !
Sometimes the person who tries to keep everyone happy is always the most lonely person, so never leave them alone because they will never say that they need you - someone at FB

No comments:

Post a Comment