Sunday, February 5, 2012

feeling sick

hari-hari yang dilalui
semakin hari semakin malas rasanya aku ni
xde semangat, perasaan putus asa, lemah, semua tuh da semakin menebal rasanya dalam diri ni.
even org sekeliling berlari-lari nak dapatkan kejayaan.
aku masih kt sini berdiri tak buat apa2.
hari2 mendatang mcm sesuatu yang xbermakna da.
aku da xtau nk tentukan arah hidup aku.
da mcm ikut arah angin da.. kalu ke utara.. utara la peginye
kalu ke selatan, mcm tu la arahnye.
semakin hari semakin sedih.
semakin hari semakin memendam.
aku da xleh nk ckp ape2.. hanya mampu ikut apa yg dikatakan.
tiada lg bantahan, tiada lg rungutan.
seperti satu ugutan jika aku memberontak.
benci keadaan mcm ni.
kemanisan tu da xde, semakin hari semakin pudar semakin hilang dan xkan muncul balik
mungkin tangan da xmampu nk menulis baru semua ni akan berakhir.

p/s : always listen to your heart, even thought it is on your left side, it will always be right.

No comments:

Post a Comment