Friday, February 3, 2012

Hello February.

hey February, jumpe lg kite taun ni ! 


semakin dikejar, semakin cepat masa itu berlalu.
dah2.. bukan masanya lg untuk berangan2.
persoalannya skang, apakah yg perlu diisi di setiap hari ? dan apakah yg bakal aku terima ?
samada perkara baik atau buruk, aku kene bersedie tuk sume tuh.
harapan untuk bulan ni, smoge sgale2nye berubah and tiada lg perasaan mcm ni T.T

feeling, feeling, feeling !
yar, i'm talking about feeling.
i hv no courage to face this obstacle and increasingly desperate.
 im dreaming !
i have no idea to face it.
T.T

penantian telah pun berakhir, seperti yg dijangke itulah yg aku terime. it's oke. mcm da sebati je sume tuh..
aku xkan putus asa. aku pon ade impian. aku akan pastikan sume impian tu tercapai.
samade lambat atau cepat, sume bergantung kt aku.

p/s : road to success is always under construction.

No comments:

Post a Comment